Regulamin - Studio Urody by Świątczak Agency

Regulamin zapisów i wizyt

1. Zapisy na usługi są możliwe poprzez fanpage (https://www.facebook.com/swiatczakstudio) lub telefonicznie (+48574109649).
2. Podczas zapisu należy podać dokładnie wybraną usługę, jej rodzaj oraz wybrane opcje dodatkowe. Dotyczy to każdej usługi bez wyjątku (tj.: rodzaj makijażu, upięcia, typ manicure/pedicure, metoda, rodzaj stylizacji brwi/rzęs itd.; opcje dodatkowe tj.: zdobienia, french, awangardowe kształty, efekty rzęs itd.), ponieważ na każdą usługę zaplanowany jest inny czas jej wykonania. W razie wątpliwości odnośnie wyboru rodzaju danej usługi lub opcji dodatkowych należy uzgodnić je podczas zapisu. Za dany zapis odpowiada klient, brak dokładnej informacji lub źle wybrany rodzaj danej usługi może spowodować anulację wizyty, która jest jednoznaczna z jej nieodbyciem się z winy klienta.
3. Każdy nowy* klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku za pierwszą wizytę. Czas na wpłatę zadatku wynosi 2 dni od chwili umówienia wizyty, po tym czasie należy zarezerwować wizytę po raz kolejny.
*Zadatek na makijaż/upięcie obowiązuje zarówno stałych jak i nowych klientów.
4.  Przekładanie wizyt możliwe jest wyłącznie do 3 dni roboczych przed planowaną wizytą - nie dotyczy makijaży/upięć*, po tym terminie nie ma możliwości przełożenia wizyty. Klienci odwołujący wizytę będą proszeni o wpłatę zadatku przed kolejną wizytą. Klienci, którzy nie stawią się na wizytę w wyznaczonym dniu lub ją odwołają po wyznaczonym czasie (3 dni robocze przed wizytą) nie mają możliwości zapisania się po raz kolejny na usługi, jeżeli nie rozliczą się za wizytę, na którą się nie stawili.
*Nie ma możliwości przekładania wizyt na makijaż/upięcia z wyjątkiem makijaży/upięć próbnych ślubnych, tutaj dotyczą zasady jak przy pozostałych usługach.
5. Realizacja voucherów upominkowych możliwa jest tylko za ich okazaniem podczas wizyty. Vouchery są ważne 3 miesiące od daty wydania, dotyczy to również świątecznych bonów upominkowych (ważność do 31.03.2022). Przy zapisie należy poinformować, że voucher będzie wykorzystywany, ponieważ każda taka wizyta jest zadatkowana w wysokości 30% wartości bonu. Warunki przekładania/odwoływania wizyt jak w punkcie 2. Vouchery są bezzwrotne.
6. Na wizyty przychodzimy WYŁĄCZNIE o wyznaczonej godzinie (+- 5 minut). Spóźnienie możliwe do 10 minut po ówczesnym poinformowaniu, powyżej tego czasu wizyta nie będzie mogła odbyć się w danym terminie, to samo dotyczy spóźnienia bez wcześniejszego poinformowania. Na wizyty nie przychodzimy również przed czasem, jeżeli jest możliwość przyjścia wcześniej lub jeżeli zwolni się inny termin to klienci są i tym informowani.
7. Na wizyty mogą stawić się wyłącznie osoby zdrowe.
8. Klienci proszeni są o przychodzenie na wizyty bez osób towarzyszących.
9. Podczas wizyty każdy klient zobowiązany jest do przestrzegania aktualnych zasad bezpieczeństwa oraz regulaminu studia.
10. Poczekalnia służy do oczekiwania na możliwość przejścia do stanowiska na daną usługę, nie ma możliwości podchodzenia do stanowisk na własną rękę bez wiedzy osoby wykonującej daną usługę. Za korzystanie ze stanowisk bez wiedzy osoby uprawnionej do wykonywania usługi oraz ewentualne szkody lub/i narażenie swojego bezpieczeństwa odpowiada klient.
11. Każdy nowy klient jest zobowiązany do wypełnienia karty klienta, zgodnie z wymogami sanepidu. Odmowa wiąże się z anulacją zabiegu oraz brakiem możliwości skorzystania z jakiejkolwiek usługi w studiu.
12. Podczas trwania usługi nie korzystamy z telefonów komórkowych, w miejscach przeznaczonych do wykonywania zabiegów. Każdy klient ponosi odpowiedzialność za pozostawienie telefonu w miejscu do tego nieprzeznaczonym oraz jego ewentualne uszkodzenia.
13. Podczas trwania usługi nie jemy oraz nie pijemy przy stanowiskach zabiegowych, służy do tego wydzielone miejsce w poczekalni, z którego można korzystać, jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
14. Płatności za usługi dokonujemy niezwłocznie po jej ukończeniu gotówką w recepcji studia, zgodnie z cennikiem obowiązującym w studiu. Nie ma możliwości płatności w formie przelewu w innym terminie, po wykonaniu usługi.
15. Wszelkie zastrzeżenia do wykonanej usługi zgłaszamy niezwłocznie po jej wykonaniu lub w trakcie jej trwania. Po opuszczeniu salonu nie ma takiej możliwości .
16. Reklamacje można zgłaszać jedynie w przypadku, gdy usługa nie spełnia wymogów przedstawionych klientowi przed zabiegiem. Każda z oferowanych usług posiada inne gwarancje trwałości, może dawać inne efekty u różnych osób, o czym klient jest informowany przed przystąpieniem do wykonania usługi. Ponad to po wykonaniu każdej z usług klient jest informowany o przestrzeganiu zaleceń pozabiegowych. Reklamacje będą uwzględniane jedynie w przypadku stwierdzenia niepoprawnie wykonanej usługi ze strony studia. Stwierdzenie jakichkolwiek zaniedbań ze strony klienta powoduje nieuwzględnienie reklamacji.

Usługi mobilne

Szukaj